Târguri cu produse autohtone în toate sectoarele Capitalei

În toate sectoarele Capitalei vor fi organizate târguri cu produse și mărfuri autohtone. Potrivit autorităților municipale, iarmaroacele se vor desfășura în perioada 5-6 august. Acestea au drept scop susținerea producătorilor locali și aprovizionarea cetățenilor cu mărfuri autohtone. Astfel, târgurile vor putea fi vizitate pe următoarele adrese:

În sectorul Buiucani, pe teritoriul adiacent edificiului „Kentford”, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 202, pe 05 august 2023 – târgul „EcoLocal”, cu produse alimentare și nealimentare autohtone, organizat de Asociația Consumatorilor și Producătorilor Eco și Artizanali.

În același sector, în Parcul „Alunelul”, Calea Ieșilor 11/4 – Târgul producătorilor autohtoni „Cămara Fest”, organizat în colaborare cu AO „Eurocivis”;

În sectorul Râșcani, pe bd. Moscova, 21, vizavi de str. M. Basarab, 6 și str. Calea Orheiului 109/2  – târg cu fructe, legume și produse apicole.

Iar pe str. Andrei Doga, 35, str. Iazului, 1, str. Ceucari, 8, str. Albișoara, 80/5 – târg cu fructe și legume.

În același sector, pe str. Miron Costin, 13/1 – „Târgul cu tradiție al producătorilor autohtoni”, organizat în colaborare cu AO „Perspectiva”.  

În sectorul Centru, pe str. Ismail, 94, colț cu str. D. Cantemir – târg al producătorilor autohtoni cu fructe și legume.

În sectorul Botanica, în Parcul „Valea Trandafirilor” – târg artizanal și de articole hand-made.

În Parcul „Valea Trandafirilor” – târg cu produse autohtone, organizat în colaborare cu A.O. „Perspectiva”.

De asemenea, pe adresele: șos. Muncești, 598, bd. Traian, 22, str. Hristo Botev, 29, str. Trandafirilor, 15/2, șos. Muncești, 170  –  târguri cu produse agricole.

În sectorul Ciocana, pe bd. Mircea cel Bătrân, colț cu str. P. Zadnipru – Târg al  producătorilor autohtoni „Delicii din natură”, organizat în colaborare cu A.O. „Perspectiva”.

Primăria municipiului Chișinău încurajează comunitatea să se alăture acestor activități, menite să sprijine dezvoltarea producției autohtone și să contribuie la consolidarea legăturilor dintre producători și consumatori.