Promovarea brandurilor – stimul al vânzărilor

Camera de Comerț și Industrie a lansat concursurile „Marca comercială a anului 2020” și „Premiul pentru realizări în domeniul calității produselor și serviciilor în 2020”.

Competiția ”Marca Comercială” este unul dintre cele mai eficiente instrumente de promovare pe piața internă și externă, dar și a practicilor de succes în domeniul marketingului și brandingului.

”Rezultatele concursului permit evidențierea liderilor și stabilirea dinamicii comportamentului consumatorilor autohtoni. Miza concursului este premiul mare ”Mercuriul de Aur” care este promovat în rândul agenților economici și deja este bine-cunoscut și pe piețele externe”, afirmă Mihai Bîlba, vicepreședinte, Camera de Comerț și Industrie.

Mărcile comerciale pot fi înregistrate în concurs la una sau mai multe nominalizări din cele 17, printre care se regăsesc și două noi.

Este vorba de nominalizarea „Business on-line” și „Afaceri de familie”.”

Concursul „Premiul calității” are drept scop să identifice companiile care au implementat cu succes managementul calității și să promoveze abordările moderne ale calității.

”Concursul „Premiul pentru realizări în domeniul calității produselor și serviciilor în anul 2020” este o platformă de a evidenția companiile care au implementat cu succes Managementul calității și de a promova abordările moderne ale calității. Acesta este considerat drept o etapă de pregătire a întreprinderii pentru promovarea lor pe piața externă”, mai spune Mihai Bîlba.

Decernarea premiilor învingătorilor se va face în cadrul ceremoniei tradiționale Gala Businessului Moldovenesc, care va avea loc în perioada mai-iunie 2021.

Întreprinderile interesate pot expedia formularele de participare până la 31 martie curent.