Moldovagaz anunță despre erori în facturile la gaz

Moldovagaz anunță că a primit în ultimele săptămâni sute de solicitări de la consumatorii casnici de gaze naturale în legătură cu facturile primite pentru perioada noiembrie-decembrie 2022.

Potrivit companiei energetice, de cele mai multe ori, cetățenii indică o discrepanță între nivelul de vulnerabilitate indicat în factură și nivelul atribuit în contul personal al consumatorului, lipsa recalculării compensației pentru luna noiembrie în decembrie anului trecut, precum și cuantumul compensației acordate în general.

În acest sens, furnizorul precizează că, atribuirea nivelului de vulnerabilitate este competența ministerului Muncii, iar Moldovagaz nu are dreptul să influențeze atribuirea inițială a nivelului de vulnerabilitate energetică, nici să-l schimbe ulterior.

Într-o astfel de situație, Moldovagaz îndeamnă consumatorii să apeleze la „linia verde” guvernamentală sau la adresa electronică a Guvernului.

  • 0 8000 5000
    support@compensatii.gov.md

În continuare, după efectuarea modificărilor corespunzătoare în baza de date de către Ministerului Muncii, furnizorul va primi un temei legal pentru efectuarea modificărilor în propria bază de date de consumatori.

Totodată, compania mai menționează că până în prezent au fost identificate circa două mii de cazuri de astfel de neconcordanțe, iar împreună cu autoritățile publice centrale, în continuare se lucrează asupra eliminării acestor discrepanțe.