Solicită serviciile cadastrale prin intermediul oficiului mobil!

Agenția Servicii Publice anunță despre extinderea listei serviciilor, prestate prin Oficiul mobil. 

Astfel, cetățenii vor putea beneficia de servicii cadastrale la sediul primăriei din localitate, unde îşi va desfăşura activitatea Oficiului mobil al ASP, în baza unui grafic de lucru coordonat cu APL.

Prin intermediul Oficiului mobil pot fi comandate următoarele servicii cadastrale:

  • notarea arendei asupra terenurilor agricole;
  • înregistrarea bunurilor imobile și a drepturilor asupra lor;
  • lucrări cadastrale;
  • servicii de furnizare a informației din domeniul cadastrului bunurilor imobile.

Serviciile Oficiului mobil vor fi asigurate de organele cadastrale teritoriale, în baza acordului de colaborare încheiat cu primăriile interesate. Modelul acordului poate fi accesat aicisave_alt.

Tarifele serviciilor comandate prin intermediul Oficiilor mobile sunt identice celor achitate la depunerea cererii în incinta centrelor multifuncţionale, iar deplasarea echipei Oficiului mobil este gratuită.

Recepționarea cererilor va fi efectuată la sediul autorităților publice locale (clădirea primăriei). În temeiul solicitărilor depuse la primărie, în comun acord cu reprezentanții autorităților publice locale, va fi stabilit un grafic de deplasare al oficiului mobil în localitățile de pe întreg teritoriul țării. Graficul  va fi publicat pe platformele media ale Agenției Servicii Publice.

Eliberarea actelor perfectate pentru serviciile prestate în baza cererilor primite în cadrul oficiului mobil, se va efectua în termenul stabilit, la sediul Centrului multifuncțional în a cărui rază de deservire se află bunul imobil. La solicitare eliberarea actelor poate avea loc și  în cadrul oficiului mobil.

Modalitatea de achitare – se va face prin intermediul oficiilor poștale  sau bancare disponibile în localitatea respectivă. La fel, plata poate fi efectuată prin intermediul  „post-terminalelor”, precum și cu cardul bancar prin aplicaţia MPay sau internet-banking.

Conform graficului de deplasare pentru trimestrul II al anului curent, Oficiul mobil va fi disponibil în localităţile raioanelor Vulcănești, Basarabeasca, Comrat, Strășeni, Șoldănești, Rezina, Glodeni, Briceni, Ocnița, Edineț. Pentru semestrul II se preconizează lansarea serviciului pentru localităţile din raioanele Râșcani, Soroca, Fălești, Florești, Ungheni, Anenii Noi, Ialoveni, Cahul.

Totodată, prin intermediul Oficiului mobil este disponibilă și comanda serviciilor de eliberare a actelor de identitate și evidență a populației. 

Detalii și suport informațional se oferă prin intermediul Call-centrului (14 909), pagina web a instituției www.asp.gov.md și Facebook.