Nou format pentru Vernisajul Vinului: Întâlnirile de afaceri și accesul public vor fi delimitate
Vernisajul Vinului – un eveniment emblematic în Chișinău, în care reprezentanții vinăriilor se întâlnesc cu consumatorii de vin față-n față – va avea un format nou, începând cu ediția din această primăvară. În premieră, târgul va fi desfășurat în două părți. Este vorba despre o ediție rezervată doar întâlnirilor de afaceri și una deschisă publicului larg.
ȘTEFAN IAMANDI, directorul Oficiului Național al Viei și Vinului: „În acest an, dorim să îmbunătățim conceptul și anume vom organiza în două etape. Prima etapă va fi Vernisajul Vinului B2B la care vor fi invitați reprezentanții HoReCa, retail. Evenimentul se va începe la ora 15:00 cu participarea vinăriilor. Ulterior, după ora 18:00 o să înceapă evenimentul dedicat tuturor doritorilor cum a avut loc și până acum, tradițional.”
Această schimbare s-a făcut pentru a permite profesioniștilor din domeniul vinului să discute într-un cadru adecvat. Anterior, mai multe voci din industrie s-au plâns că nu pot comunica și degusta vinurile eficient, din cauza aglomerației sau a muzicii de fundal. Vernisajul Vinului se desfășoară în Chișinău de două ori pe an: primăvara și iarna. Publicul cumpără bilete din timp și are acces în sala cu zeci de vinării, pentru a degusta vinuri și a comunica cu vinificatorii. În acest an, ediția de primăvară a Vernisajului Vinului va avea loc la 17 mai.