Sectorul vitivinicol, promovat într-un stil original
O nouă modalitate de promovare a vinăriilor, podgoriilor, dar și a economiei Republicii Moldova – platforma „Virtual Moldova”! Aceasta a fost lansată recent cu sprijinul companiei româno-americane OenoCO International.
„Ideea acestui proiect s-a desprins în contextul forumului economic internațional „Industria vinului în Europa de Est: provocări, realități și perspective”, Republica Moldova având o prezență semnificativă la acest eveniment. Principala provocare pentru sectorul vitivinicol din această țară o reprezintă promovarea internațională și deschiderea de noi piețe” a declarat Paula Stanca, CMS sommelier.
Pe lângă promovarea podgoriilor și vinăriilor Republicii Moldova, platforma va cuprinde știri și analize economice relevante, evenimente cu caracter economic desfășurate în Republica Moldova sau în relație cu aceasta.
„Platforma se dorește a fi și un veritabil facilitator pentru diverse parteneriate economice, sociale și culturale. În acest fel, vom putea contribui la creșterea vizibilității internaționale a Republicii Moldova” a precizat Antoniu Martin, responsabil al departamentului Europa Centrală și de Est din cadrul companiei americano-române.
Prin intermediul platformei, demersul companiei pentru constituirea consorțiului «Vinuri Carpatine» poate primi o consistență deosebită.
„Ne dorim să includem în promovarea noastră toate vinăriile din Republica Moldova, indiferent de dimensiunea acestora. Credem că și pe această cale unele vinării care nu dispun deocamdată de o prezență în mediul online, se vor putea face cunoscute” a menționat Codruța Cotor, responsabilul departamentului juridic al companiei.