Imaginați-vă că mergeți la o plimbare lungă. Sigur o să vedeți câteva anunțuri pe autostradă, dar vă puteți concentra asupra drumului și le puteți ignora. Acum asta deja e o istorie a trecutului, pentru unii producători.
Compania de mașini Ford brevetează acum un sistem care va lua aceste reclame prezentate pe marginea drumului și le va aduce direct în sistemul de divertisment din mașină (pe ecranele din interior). Cum o vor face asta?
Firma intenționează să utilizeze camerele care vin cu atât de multe vehicule astăzi și să le antreneze să recunoască reclamele de pe panouri publicitare. Sistemul va merge chiar atât de departe încât să ofere link-uri către produsele oferite pe panouri și numere pe care să le formați pentru a obține produsele.
În acest sens, Ford ar putea susține că abordează problema lipsei de accesibilitate pe panourile publicitare. Într-adevăr, majoritatea panourilor afișează anunțuri despre produse, dar nu includ informații despre unde puteți obține aceste produse sau cât costă. Ford va rezolva această problemă cu noul său sistem.
Ford ar putea chiar să colaboreze cu agenții de publicitate sau companii de panouri publicitare pentru a se asigura că anunțurile de divertisment apar chiar înainte ca panoul publicitar să fie la distanță de vizionare. Deci, dacă conduceți și un restaurant de fast-food este în față, sistemul dvs. poate oferi o reclamă a unui delicios burger de la acest local.
Se pare că ajungem la un punct în care puteți obține o mașină mai ieftină dacă sunteți dispus să fiți bombardați de reclame.
Într-adevăr, într-o zi, reprezentanțele auto vă pot oferi un pachet de condus fără reclame dacă o să achitați o taxă suplimentară. Ar opta publicul pentru această opțiune sau ar suporta în liniște aceste reclame și ar încerca să le ignore?
Sursa informației: https://interestingengineering.com/ford-patents-tech-to-display-ads-inside-cars