Japonezii își respectă fermierii. Un strugure, vândut cu 12.700 $

În Japonia, un ciorchine de struguri negri s-a vândut cu 1,4 milioane de yeni (12.700 de dolari). Aceasta a fost prima licitație pentru fructe din acest sezon în Japonia. În acest an, suma este cu 100.000 de yeni mai mare față de sezonul trecut, fiind stabilit astfel un record pentru al treilea an consecutiv.

 

Soiul de struguri “Ruby Roman” a fost cumpărat de Hsieh Ming-ta, care conduce Yumaowu, un lanț japonez de supermarketuri de lux din Taiwan. Soiul a fost dezvoltat şi cultivat în exclusivitate în Kanazawa, capitala prefecturii Ishikawa, relatează kyodonews.

 

“Vreau să introduc ‘Ruby Roman’ populației din Taiwan”, a declarat Hsieh, în vârstă de 66 de ani, care a precizat că, raportat la “un an de muncă grea pentru producătorii (strugurilor), suma de 1,4 milioane de yeni este mică”, informează agenţia Kyodo.

Hsieh Ming-ta deține o grămadă de struguri romani Ruby de înaltă calitate, care au obținut un record de 1,4 milioane de yeni (12.700 dolari) în prima licitație a sezonului pentru fructe în orașul Kanazawa din prefectura Ishikawa, centrul Japoniei, pe 16 iulie 2021. ( Kyodo) == Kyodo

În cadrul primei licitații din acest sezon, au fost livrați 253 de ciorchini de struguri din soiul “Ruby Roman”.

 

Varietatea de struguri “Ruby Roman”, cu boabe de dimensiunea unei mingi de ping-pong, este recunoscută pentru conținutul ridicat de zahăr și nivelul redus de aciditate. Soiul a fost lansat pe piață în august 2008.

 

Fructele Premium și mâncărurile de lux se vând de obicei cu prețuri foarte mari la primele licitații în Japonia, cumpărătorii folosind această “tehnică” în scopuri promoționale.