Tesla lansează tequila de 250 de dolari „epuizat” în câteva ore
Tesla și-a lansat propria marcă de tequila pe site-ul producătorului de mașini electrice, respectând o promisiune a CEO-ului Elon Musk, făcută dintr-o glumă de pe Twitter-ul acestuia. Cu o valoare de 250 USD pe sticlă, aceasta nu mai era disponibilă deja după câteva ore de la lansarea produsului.
Tesla și-a lansat propria marcă de tequila pe site-ul producătorului de mașini electrice, respectând o promisiune a CEO-ului Elon Musk, făcută dintr-o glumă de pe Twitter-ul acestuia. Cu o valoare de 250 USD pe sticlă, aceasta nu mai era disponibilă deja după câteva ore de la lansarea produsului.
Imaginile cu „Tesla Tequila” de pe site-ul web au dezvăluit o sticlă elegantă, în formă de fulger, puțin diferită de ceea ce Musk promovase cândva. Produsul a fost repede listat ca „epuizat”.
Tesla nu a răspuns imediat la o cerere de comentarii.
Musk a postat pe Twitter ideea „Teslaquila” pe 1 Aprilie 2018, pe care mulți dintre adepții săi o considerau o glumă. Cu toate acestea, eforturile lui Musk de a marca comercială băutura în octombrie acelui an au fost respinse de producătorii mexicani de tequila.
Consiliul de reglementare Tequila din Mexic a susținut atunci că „numele Teslaquila evocă cuvântul Tequila … (și) Tequila este un cuvânt protejat”.
„Tesla este acum o marcă certificată de tequila în conformitate cu reglementările stricte privind băutura noastră națională”, a declarat consiliul într-o declarație, spunând că va fi făcută de ”Destiladora del Valle de Tequila”, un important producător de tequilas și alte băuturi spirtoase.
Potrivit site-ului web Tesla, noua companie alcoolică va fi disponibilă numai în anumite state americane, inclusiv în New York, California și Washington.
Miliardarul din Silicon Valley nu este străin să vândă produse ciudate în vânzări limitate o singură dată.
El a vândut un aparat de emis flacără, la 500 de dolari bucată la începutul anului 2018, acumulând 10 milioane de dolari, care ia investit în proiectul său de tunel de mare viteză, al altei companii ale sale ”The Boring Company”. Musk a vândut anterior 50.000 de pălării ”Boring Company”.
Site-ul web al noii băuturi o descrie ca ”agave tequila añejo”, îmbătrânită în butoaie de stejar francez, „având un fruct uscat și un nas ușor de vanilie cu un finisaj echilibrat de piper de scorțișoară”.
Sursa informației: https://www.reuters.com/article/technologyNews/idUSKBN27M10L?il=0