„Moldova: A place to find yourself” – noua campania de turism pentru străini

„Moldova: A place to find yourself” este sloganul campaniei de promovare a Republicii Moldova în turismul internațional, lansată de Agenția de Investiții a Republicii Moldova, împreună cu partenerii săi de campanie, relatează REALITATEA.

 

În cadrul acesteia, au fost lansate trei spoturi ce promovează țara drept o destinație turistică autentică, care merită a fi explorată. „Producțiile video prezintă Moldova ca fiind o țară ce oferă activități turistice cum ar fi: plimbări cu bicicleta prin galeriile subterane de la Mileștii Mici, ateliere de meșteșugărit, precum și aventură în peisaje naturale”, anunță reprezentanții Agenției de Investiții.

 

Potrivit informațiilor, primul spot a fost realizat în crama de la Mileștii Mici, care măsoară peste 200 km de tuneluri subterane, dintre care 55 km sunt folosiți pentru depozitarea vinului.

 

Un alt spot a fost filmat în localitatea Văratic din raionul Rîșcani, care pe lângă peisaje pitorești oferă posibilitatea de a face kayaking pe lacul de acumulare Costești-Stânca, fiind parte a ofertei turistice de aventură.

 

Cel de-al treilea spot a avut drept locație atelierul de olărit a lui Vasile Gonciari, unde, turiștii pot participa la activitățile meșteșugărești tradiționale specifice pentru țara noastră.

 

Potrivit informațiilor, scopul campaniei este de a ilustra potențialul neexplorat pe care îl deține Republica Moldova, exprimat prin simbioza dintre natură și muzică, gastronomie și vin, aventură și alte experiențe autentice, prin care oricine se poate regăsi sau reinventa. Totodată, campania promovează Moldova drept o destinație cu experiențe autentice și neexplorate.

 

Spoturile vor fi promovate pe canalele digitale de pe piețele din vecinătate, România și Ucraina, selectate în baza tendințelor turismul de proximitate a anului 2020-2021. Totodată, acestea pot fi vizionate pe pagina de Facebook „Moldova: A place to find yourself”.