Organizația pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii dă startul unei ample campanii de informare și promovare a antreprenoriatului social. Aceasta va începe din Noiembrie și va dura o lună, ce va include acțiuni precum: prezentarea istoriilor de succes în antreprenoriatul social, spoturilor educative, dar și webinare gratuite. Scopul proiectului este promovarea impactului social și stimularea dezvoltării companiilor interesate de soluționarea problemelor comunitare.
Iulia Costin, director general ODIMM: „Republica Moldova înregistrează un deficit serios față de media Uniunii Europene în domenii de a furniza servicii sociale și de inserție, de educație și sănătate. De asemenea Republica Moldova are un deficit în domeniul protecției mediului, mai ales în ceea ce privește capacitatea de colectare, reciclare, depozitare a deșeurilor și administrarea ariilor protejate.”
Potrivit ODIMM, prin această campanie, antreprenorii sau potențialii businessmani vor afla modalitățile de dezvoltare și instrumentele ce pot facilita promovarea sectorului social.
Finodora Marcu, specialist superior, Direcția consultanță și formare antreprenorială, ODIMM: „Pe parcursul lunii noiembrie vom avea mai multe sesiuni de informare destinate studenților, agenților economici, experților, lectorilor universitari și altor publicuri țintă. Pentru a mări gradul de informare a populației cu referire la particularitățile antreprenoriatului social și posibilitățile de dezvoltare a unei întreprinderi în Republica Moldova.”
Campania este inițiată și susținută de Proiectul transnațional Finance Social Change, cofinanțat din fondurile Uniunii Europene.